Wil je een afspraak maken met onze diensten? Dan kan dit op deze pagina. Onderaan deze pagina vind je ook een beknopte handleiding om je op weg te helpen.
Hoe maak je makkelijk online een afspraak?
Stap 1: kies jouw productgroep en product
Kies een productgroep en een product. Je kan kiezen uit Burgerzaken, Burgerlijke Stand, Andere Nationaliteiten of Omgeving.
Je hoeft geen categorie te kiezen. Je kan ook meteen een product kiezen. Begin je te typen? Dan helpt het programma je door automatisch keuzes aan te vullen.
Belangrijk: ben je geen Belg? Kies dan eerst de categorie Andere Nationaliteiten.
Duid ook steeds het aantal aan!
Stap 2: kies een tijdstip en locatie
Je kan hier het eerstvolgende moment in Menen, Lauwe of Rekkem kiezen of zelf een datum en uur aanduiden.
Stap 3: vul jouw gegevens in
Vul jouw contactgegevens in.
Stap 4: controleer jouw gegevens
Controleer de ingevulde gegevens. Heb je een fout gemaakt? Dan kan je dit hier nog wijzigen. Als alles in orde is druk je op Afspraak bevestigen. Je krijgt hierna een bevestigingsmail met je afspraakcode.
Kan je door omstandigheden de afspraak niet nakomen? Gelieve jouw afspraak te verplaatsen of te annuleren via jouw bevestigingsmail. Je kan dit ook telefonisch doen op 056 529 200.
Toch nog problemen met een afspraak maken? Onze digimaten helpen je graag! Kom langs op een van onze digipunten in Menen, Rekkem of Lauwe tijdens de openingsuren. Check www.menen.be/digimaten voor locaties en tijden.
Je kan je afspraak ook steeds telefonisch vastleggen. Als je Belg bent kan dit via 056 529 200, als je geen Belg bent dan kan dit via 056 529 205