1782 is hét centrale nummer voor iedereen die contact met onze stad willen opnemen. Of je nu een afspraak wil maken, een melding wil doen of informatie nodig hebt, via 1782 zijn we altijd bereikbaar - telefonisch (gratis nummer!), per e-mail, op onze website of persoonlijk aan het onthaal.
Waarvoor kan je terecht bij 1782?
- Melden van sluikstort of zwerfvuil, slecht wegdek, verzakt voetpad
- Openingstijden en het maken van een afspraak
- Informatie over evenementen van de stad
- Vragen over je identiteitskaart, reispas...
- Informatie over premies
- Het doorverwijzen naar onze diensten
- Verduidelijking van een moeilijke brief, formulier of online toepassing van de stad.
Hoe kan je 1782 bereiken?
- Doe een online melding via dit formulier. Je kan ook een melding maken zonder in te loggen op Mijn Burgerprofiel.
- Mailen kan naar 1782@menen.be
- Gratis telefoonnummer 1782 - van maandag tot en met woensdag van 08:30 tot 12:00 en van 13:30 tot 17:00; op donderdag van 08:30 tot 12:00 en van 13:30 tot 18:30 en op vrijdag van 08:30 tot 12:30.
- Bellen vanuit het buitenland: +32 56 529 200
- Via het onthaal van het stadhuis, Applauws of Dorpshuis
Waarvoor kan je terecht aan het onthaal stadhuis, Applauws en Dorpshuis?
- Begeleiding bij maken afspraak
- Aanmelden voor reeds gemaakte afspraken
- Info over UiT-pas en aanmaken UiTpas
- Verkopen vuilniszakken
- Verkopen Shop & Beleef-bonnen
- Verdeling gratis rattengif
- Verkopen gadgets stad Menen
- ...
Digitaal loket
Voor heel wat aanvragen en attesten kan je ook terecht op ons digitaal loket.
Je kunt hieronder een anonieme melding doen. Hou er rekening mee dat we je niet kunnen informeren over de status van je melding als je deze anoniem indient. Wil je toch op de hoogte gehouden worden? Doe dan je melding via deze link.